Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door HeleenQ
Onze Saar is nu vijf maanden en lekker aan het puberen. Nu snuffelt en slikt Ben de laatste tijd veel aan haar achterkant, meer dan voorheen. Hierdoor denk ik dus dat we binnen afzienbare tijd haar eerste loopsheid kunnen verwachten. (Ahhhh ons meissie wordt volwassen! :-*)

Ze is border collie en nu vroeg ik me af of dat al mogelijk is, of nog erg vroeg? Ik lees wel dat ze rond de acht maanden loops worden, maar dit kan per hond verschillen natuurlijk....
Door Lizzy
Volgens mij is het wel wat vroeg maar kan het wel. Hoorde laatst van een sharpei tegen die met 4 maand al loops was....
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 07 sep 2005, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Het kan ook zijn dat ze vaginitis heeft, dan maakt ze zich ook meer schoon (het brand een beetje) Dat is niets ernstigs veel teef pups hebben hier last van en dit gaat vaak over na de eerste loopsheid. Alleen als het in erge mate is even een AB kuurtje halen.
Door Truus
Ik vind het ook wel erg vroeg, rond de 6 maanden kan wel maar met 5 maanden heb ik nog nooit meegemaakt.
Laatst gewijzigd door Truus op wo 07 sep 2005, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door