Lizzy schreef:
Ik kijk niet naar de kilo's (in geval van Brutus/Pinkel). Ik weet ook eerlijk gezegd niet of het in kilo's echt uitmaakt want volgens mij was Brutus op brokken 31 kilo en is hij dat nog steeds. Maar ik weet wel dat ik brokkenhonden 'slap' vind. Geen 'strak in het pak honden'. En ook al zijn ze nog zo netjes op gewicht (de brokkenhond): Ik vind het een slappe hap.
Hahhaa slappehap honden.......nou daar wil ik wel even op invallen.
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk maar ik vind wel dat het ook ligt aan wat er met de honden gedaan word hoor.
Kijk ik die nu van de brokken af is sta nu natuurlijk achter barf
, maar heb hiervoor 5 jaar brokken gevoerd aan me teefje en 3 aan me reu en die waren/zijn echt geen slappe hap hoor!
Maar dan moet ik er wel bij vertellen dat mijn honden wel dagelijks aan de fiets lopen, gemiddeld 15 km.
Verder loop ik veel met ze en veel door duinen en strand.....geloof me geen slappe hap
Dus ook een brokkenhondje kan strak in zn vel zitten geloof me, heb zat voorbeelden van vrienden van me met hun honden, maaaarrrrr ook die trainen net als ik met hun honden.
IK moet nu wel zeggen dat ik vind dat mijn honden het voorbeeldig doen op Kvv en ik vind het voeren ook erg leuk zo....en ik geloof zeker dat het beter is dan brokken, absoluut, daar hebben jullie me van overtuigd!!!