Moderator: Lizzy
harns49 schreef: Gekke hond he? Vindt bot lekkerder dan vlees.Ja, malle hond . Het kan ook zijn, dat er teveel vlees aanzit voor z'n maagje. Als je nu eens botten geeft met minder vlees, zal het beter gaan. Hoeveel vlees zat eraan? Is het in verhouding teveel ten opzichte van de "normale"maaltijd?
tieneke schreef: Kijk wel uit dat je geen te kale botten geeftNee, eerst het vlees van het bot in de bak en dan het bot
harns49 schreef: Ik was inderdaad de volgende keer van plan om het vlees er grotendeels af te snijden en apart te geven.Geef het dan wel voor het bot
Truus schreef: Ja, malle hond . Het kan ook zijn, dat er teveel vlees aanzit voor z'n maagje. Als je nu eens botten geeft met minder vlees, zal het beter gaan. Hoeveel vlees zat eraan? Is het in verhouding teveel ten opzichte van de "normale"maaltijd?De hoeveelheid vlees die ze uitspuugde was zoiets als ze normaal ook krijgt. Het lag dus niet aan de hoeveelheid vlees.
harns49 schreef: De hoeveelheid vlees die ze uitspuugde was zoiets als ze normaal ook krijgt. Het lag dus niet aan de hoeveelheid vlees.Kan het niet zijn dat ze zo inhalig aan het vlees kluifde dat ze hier van moest kotsten?
harns49 schreef: Ja zoiets moet het zijn, maar zo gek dat ze het bot boven het vlees verkoos. Ik zal idd de volgende keer het vlees er eerst afhalen en zien hoe het dan gaat.En eventueel een uurtje geen water geven. Sommigen doen het niet maar ik zet altijd de waterbak even weg.
Eerst het vlees geven en dan wat later het bot.