Hoi,
Ik ben afgelopen zondag met mijn hondje naar de dierenarts gegaan. Het zag er zo naar uit, het leek wel of ze geen lucht kreeg of zich ernstig verslikt had.( accuut opgetreden) Ze is nu waarschijnlijk 4 weken drachtig en vanaf de dekking is zij heel erg traag en ligt ze alleen maar. De dierenarts kon niks vinden ( er bleef maar schuim uit haar bek komen) Ze dronk nog, liep nog wel en at ook nog, gewicht was goed, longen goed, zat niks vast in de keel. De dierenarst vermoedde kennelhoest ondanks haar inenteng. Ze had wel een ontstoken keel, geen hoest en geen koorts. Ze heeft antibiotica gekregen en daarmee moest het voorruit gaan. Het gaat echter maar heel langzaam voorruit. We geven haar al alle rust, hebben haar geen botten meer gegeven voor de keel . gisteren rende ze voor het eerst weer even maar dat is hooguit 10 tellen.We zijn morgen al klaar met de kuur. Nu wordt het ook nog moeilijk om er voedsel in te krijgen. Ik probeer alles in papvorm: Blender: broccoli, peen, spercieboenen ,rijst, tofu, sardientjes, kippenmaag,kippenlever, yoghurt, banaan,cocosmelk, bouillon., paprica., ei, pens. Weet iemand wat ik zou kunnen doen, ik ben niet zo blij met het idee van de deirenarts :''gooi er maar wat antibiotica in want verder weet ik niet wat ik ermee aan moet.'' ik heb gelezen op jullie site over probiotica, mag je dat geven als ze drachtig is? en welke is dan het beste? Het liefst iets homeopatisch. zou dat kunnen helpen?
Graag advies,
Snoepie en Vanessa