Ik moet weer alles uitzoeken wat betreft eten etc….. Ik heb nu wel een verzekering afgesloten met een extra optie voor gebitsreiniging bij Ohra….
Op dit moment krijgt hij Purina One en ik heb zelf Welness Curo (wel graanvrij in ieder geval) erbij gedaan en dat gaat op…. Qua natvoer heb een varia gehaald van Gourmet (kreeg hij al), Almo nature (in bouillon) en Natural Health…… Ik merk dat ik een tijdje geen prijzen heb gezien en ik ben best wel geschrokken van de prijzen…. Maar met 1 kat vind ik het nog wel te doen en ik wil graag dat hij beter eten krijgt…..
Dr zijn wel dingetjes waar ik mn bedenkingen over heb….. Bijvoorbeeld:
Ik heb het idee gekregen dat Lou maar 2x per dag eten kreeg: in de ochtend wat brokjes en avond wat natvoer; beide keren dat ik daar ben geweest, waren zn etensbakjes leeg. Toen hij hier kwam, schranste hij… althans, hij had echt honger…. Hij eet wel rustig, kauwt goed etc. Maar hij blijft onrustig tot hij genoeg eten heeft gehad, heb ik het idee…. Hij krijgt van mij 2x per dag natvoer (70 gram) en voor de rest staan er brokjes. In de nacht eet Lou de brokjes. Als de brokjes ‘s nachts op zijn, maakt hij me ‘s ochtends echt wakker door in mn neus te bijten, mn handen of benen, omdat hij honger heeft. Dit beeld ken ik niet….
Ook schijnt het een enorme stresskat te zijn. Mij valt op dat dit alleen in de ochtend is; ontzettend vaak op de bak een heel klein plasje doen. Hij is helemaal nagekeken door de DA, er is verder niets met hem aan de hand.
Dus ik vraag me af wat dat is…. Ik ben hier niet bekend mee….
Alle hulp wordt met 2 handen aangegrepen

…..
Verder is het een hele lieve kater, erg knuffelig… Oh ja, hij ‘eist’ af en toe aandacht door te bijten in mn hand of voet… Dit probeer ik zachtjes af te leren….
Dus alle advies is zeer welkom…