Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Jij snapt er ook niks van hè, 't arme beest opsluiten als er een ree in zicht is >:(

Maar dat ze die kar niet afbreekt zeg, ik vind haar vrij rustig blijven ::)
Door smulpaap
pike schreef: za 08 feb 2025, 15:08 Jij snapt er ook niks van hè, 't arme beest opsluiten als er een ree in zicht is >:(

Maar dat ze die kar niet afbreekt zeg, ik vind haar vrij rustig blijven ::)
Ik was deze keer sneller :biggrin2:
Toen ik haar optilde om haar in de kar te zetten zag ik het ree al . Toen tut het in de gaten kreeg was ie al.een eind weg en verdween achter de struiken. Maar dan moet je natuurlijk nog wel.even van je laten horen :biggrin2:
Anders had ik m'n telefoon in m'n zak gehouden hoor . Anders had ze idd de kar afgebroken

Toen we hier pas woonden heeft ze op Zondagochtend eens een vrouw flink aan het schrikken gemaakt
Soms komen de reeën het bos even in , ik liep daar en de tang werd gek . Twee reetjes , Krijsen , de betreffende vrouw , ze woont in t bos , kwam in pyama naar buiten . Ze dacht dat er een hond in nood was :biggrin2: Dus : Maar uitgelegd wat de reden van het gekrijs was :biggrin2:
Door pike
smulpaap schreef: za 08 feb 2025, 21:36 Ik was deze keer sneller :biggrin2:
Toen ik haar optilde om haar in de kar te zetten zag ik het ree al . Toen tut het in de gaten kreeg was ie al.een eind weg en verdween achter de struiken. Maar dan moet je natuurlijk nog wel.even van je laten horen :biggrin2:
Anders had ik m'n telefoon in m'n zak gehouden hoor . Anders had ze idd de kar afgebroken

Toen we hier pas woonden heeft ze op Zondagochtend eens een vrouw flink aan het schrikken gemaakt
Soms komen de reeën het bos even in , ik liep daar en de tang werd gek . Twee reetjes , Krijsen , de betreffende vrouw , ze woont in t bos , kwam in pyama naar buiten . Ze dacht dat er een hond in nood was :biggrin2: Dus : Maar uitgelegd wat de reden van het gekrijs was :biggrin2:
Oh geweldig! daar heb ik helemaal beeld bij ;D ;D ;D Pike en Duc gaven altijd normaal luid, vooral Pike gaf heel mooi en diep luid, maar Jakkie mijn hemel die zette het ook altijd op een krijsen ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door