Vraagje: doen jullie dat ook zo of ben ik een kluns ???
Moderator: Lizzy
Karin & Pyrs schreef: ik gebruik een snoeischaar om ze te knippen ..........O ja dat scheelt weer
Rovanna schreef: Vraagje: doen jullie dat ook zo of ben ik een kluns ???Nee en ja
Doedels schreef: Nee en jaEn handschoenen aan doenNiet weken en de snoeischaar gebruiken. Dat klaart de lucht op.
Rovanna schreef: Ik dacht laat ik eens gezond doen: laat ik nou niet van die zooi kopen om te belonen (zoals Smackos en Beggin Strips) maar pensstaafjes. Mijn idee was prima alleen de uitvoering viel wat tegenJe moet ze niet nat maken. Dan knippen ze alleen maar moeilijker omdat ze nog taaier worden. Dus gewoon droog en met een goeie schaar of snoeischaar.Pensstaafjes in water gelegd zodat ze beter te snijden zijn. Wat een lucht
Toen geprobeerd ze te snijden; geen succes. Toen geknipt. Na twee staafjes met moeite geknipt te hebben (vingers in een kramp) stinken mijn handen zo vreselijk - die lucht komt er nooit meer vanaf.
Vraagje: doen jullie dat ook zo of ben ik een kluns ???
sylvia schreef: Je kunt ook hele kleine penssnoepjes kopen, ben je in 1 keer klaarJa ik ken ze. Voor de volgende keer![]()
Lil schreef: probeer ook eens de zalmkoekjes van henne, wel in een plastic zakje doen als je gaat trainenOke dank voor de tip.![]()