Moderator: Lizzy
pup schreef: ik heb wel eens gehoord dat die koppen 's nachts tot leven komen
pup schreef: ik heb wel eens gehoord dat die koppen 's nachts tot leven komenIn mijn fantasie in ieder geval wel
Truus schreef: En zeker geen foto's gemaakt?Nee, inzoemen gaat mij nog iets te ver. De volgende keer misschien. Wellicht iets voor een gruwelkabinet voor gevorderden op barfclub.
Doedels schreef: Nee, inzoemen gaat mij nog iets te ver. De volgende keer misschien. Wellicht iets voor een gruwelkabinet voor gevorderden op barfclub.Dat wordt een aparte rubriek
Laura2004 schreef: Ik had de vorige keer een (reuze)eend van bijna 4 kilo en daar hadden ze ook de kop aan laten zitten. Mijn vader wilde de kop aan Ziggy geven, maar dat vond ik echt net iets te luguber. Dan besef je ineens dat het ook een ooit heeft geleefdEen grote eendenkop lijkt me nog erger. Wat doe je met die grote snavel? Kunnen ze die gewoon opeten? Maar zo'n kop in de kliko gooien lijkt me ook niks. Dan weet je dat hij er in ligt en verwijtend naar je kijkt.
Daar sta je als overtuigd vegetarier met al je principes
Doedels schreef: Een grote eendenkop lijkt me nog erger. Wat doe je met die grote snavel? Kunnen ze die gewoon opeten? Maar zo'n kop in de kliko gooien lijkt me ook niks. Dan weet je dat hij er in ligt en verwijtend naar je kijkt.Ik weet niet of ze het op kunnen eten. Ik vind het net iets te ver gaan. Die van mij hebben trouwens wel eens lamskoppen op maar daar zit de huid niet meer op, dus is het iets minder luguber. En Kai die spuugde de tandjes netjes allemaal uit en toen hadden we een terras vol met kleine tandjes. Leek net of er een moord was gepleegd
Doedels schreef: Een grote eendenkop lijkt me nog erger. Wat doe je met die grote snavel? Kunnen ze die gewoon opeten? Maar zo'n kop in de kliko gooien lijkt me ook niks. Dan weet je dat hij er in ligt en verwijtend naar je kijkt.Nee...niet weg gooien!! Lekker op laten kauwen!!