Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Ingeborg1958
Wat zal ik onze kleine vent geven ter ontworming? En hoe vaak is dat nog nodig?
Hij is nu 10 weken
Door pike
't Woud: "Voor pups is het advies om standaard op 2, 4, 6 en 8 weken te behandelen tot de pups niet meer zogen. Vervolgens een maandelijkse behandeling of een maandelijks ontlastingsonderzoek totdat de pups 6 maanden oud zijn. "

Ik zou met zo'n kleintje zeker voor het laatste kiezen. Indien nodig kan je altijd nog chemie toepassen. Misschien dan hetzelfde geen als de fokker gaf? Want daarvan kan je uitgaan dat dat niet verkeerd gevallen is. Je kan dat ook nog even navragen.
Door Lizzy
Zeker na zo'n beroerde ent-reactie zou ik denken "zo min mogelijk gif" en deed ik een mest onderzoek bij Het Woud!
Door Ingeborg1958
Oke,ik heb een paar check setjes besteld bij t Woud. Want inderdaad.... Geen wormen, dan ook geen rommel in zn kleine lijfje
Door Lizzy
Ingeborg1958 schreef: zo 01 sep 2024, 20:56 Oke,ik heb een paar check setjes besteld bij t Woud. Want inderdaad.... Geen wormen, dan ook geen rommel in zn kleine lijfje
Beterrrrr :-*
Door Ingeborg1958
Dank jullie wel voor de 't Woud tip!
Kreeg net een mailtje dat Shadow op dit moment geen worm eitjes heeft, dus ook niet ontwormt hoeft te worden! :D
Volgende maand weer een nieuw testje
Door Kim_S
Top!

Hier heeft Bruun sinds hij 12 weken was (bij de fokker) ook geen ontworming meer gehad. Hij is nu net 1 jaar, en afgelopen dinsdag weer de uitslag “vrij” gekregen van het Woud :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door