Weet er iemand van jullie als de visolie van Holland en Barrett goed is en gegeven mag worden aan honden ?
Alvast bedankt
Moderator: Lizzy
Romb schreef: βvr 30 apr 2021, 08:18 Hallo,Ik weet het niet en ik denk dat niemand het weet. Het punt is dat Holland & Barrett niks zegt over de kwaliteit van hun visolie en niks zegt over hoe de visolie gezuiverd is. Je kunt nog eens proberen om een rapport op te vragen bij Holland & Barrett (mijn ervaring is dat die poging zinloos is maar je weet maar nooit).
Weet er iemand van jullie als de visolie van Holland en Barrett goed is en gegeven mag worden aan honden ?
Alvast bedankt
Romb schreef: βvr 30 apr 2021, 09:06 Dankjewel voor je uitgebreide info !! Wat zou jij dan aanraden om te geven aan een hond voor de ondersteuning van de hersenen ? En voor een hond die slecht in haar vacht staat na haar sterilisatie?Voor de hersenen? Wat mankeert je hond? Mijn hond met idiopatische epileptie krijgt daarvoor (naast medicatie) op advies van de neuroloog MCT-olie van Nutricia. 2x daags 7 ml (bij ca. 18 kg lichaamsgewicht). Er zijn meer merken te koop maar de verhouding van de vetzuren verschilt dus ik heb nooit een ander merk dan dit gegeven. Het schijnt bewezen werkzaam te zijn.![]()
Romb schreef: βvr 30 apr 2021, 09:06 Dankjewel voor je uitgebreide info !! Wat zou jij dan aanraden om te geven aan een hond voor de ondersteuning van de hersenen ? En voor een hond die slecht in haar vacht staat na haar sterilisatie?Omega 3 vetzuren (in visolie) hebben ook een positieve uitwerking op de hersenen. Dus de beste visolie die je kunt betalen is geschikt. Tenzij er echt een ander probleem is met de hersenen, dan zie je hieronder een tip van Pike.![]()