Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door rem78
Ik voer mijn honden nu Carnibest Natuurvoer waar tevreden over ben. Als ik het vlees van dichtbij bekijk en ruik, ziet het er heel goed uit. Mijn honden doen het er ook goed op.

Mijn vraag is of er kwalitatief goede alternatieven zijn. De kwaliteit van Carnibest lijkt goed te zijn maar is ietwat beperkt in keuze.

Alvast bedankt voor de hulp!
Door smulpaap
Hoi ;) ik ben i n 2008 begonnen met Carnibest . Maar je hebt gelijk , er is volgens mij nog steeds een beperkte keuze
Toen mijn honden eenmaal gewend waren ben ik ook Carnivoer en Bandit gaan voeren
Dat is ook een goede kwaliteit KVV
Die hebben bv ook wild in het assortiment .
Ik lees ook wel goede berichten over Barfmenu en Alroda . Maar i k heb het zelf nooit gevoerd. Ik stel zelf samen
Door pike
Keuze is idd beperkt maar de normale landbouwhuisdieren hebben ze allemaal dacht ik: kip, kalkoen, eend, rund en lam. En drie van die smaken zijn er ook zonder toevoeging van rijst. Wel allemaal met een premix natuurlijk.
Alroda puur was ik wel tevreden over. Als je graag wild wil toevoegen is dat een optie. Er zit geen premix in Alroda.
Door eelke
rem78 schreef: do 19 nov 2020, 16:46 Dankjewel allemaal.
Ik vraag het even omdat je ook wel eens leest dat bepaalde KVVs van mindere kwaliteit zijn.

Dat klopt ook wel. Prijs is vaak wel een indicatie, een goedkope kvv zal vaak goedkoop vlees bevatten. Een dure kvv wil niet zeggen dat het kwaliteit is natuurlijk. Ik zou dan letten op; samenstelling, bestaat het merk al lang(er) en is er wel of geen premix/vitamine preparaat gebruikt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door