Ik ben mij een beetje aan het oriënteren rond KVV/Barf en ik dacht dat ik hier wel op de goede plaats was voor wat hulp!
Thuis heb ik twee teckeltjes, een kaninchen en een standaard. Mijn standaard teckel reageert gevoelig op granen, dit uit zich in diarree. Momenteel krijgt hij Grass-Fed Lamb van Acana en daar gaat het eindelijk wel goed op. Toch hoor ik hier verhalen over dat ze tekorten kunnen ontwikkelen met hart problemen tot gevolg.
Hierom wil ik overstappen op rauwe voeding, ze hebben in het verleden al carnibest gehad, ze kregen dan 's ochtends brokken en 's avonds vlees. De carnibest worsten zijn alleen vrij onhandig omdat het ze vrij groot zijn en mijn hondjes niet zoveel nodig hebben. Daarnaast ben ik nog student, dus ik heb geen heel groot budget, maar ik denk dat daar wel wat op te vinden moet zijn. Acana is ook niet bepaald goedkoop.
Kunnen jullie mij misschien helpen met een goede voeding en een goed menu, ook hun grootte in acht nemend? Ik wil graag het beste voor ze, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

Groetjes,
Anne-Roos