Verder vroeg ik me af of jullie ook wel eens groentes gebruiken voor het groente prutje van groentes uit pot of blik. Bijv dopertjes, boontjes. (die was ik dan wel eerst af)
Alvast bedankt.
Groetjes Linda
Moderator: Lizzy
Plutinda schreef: En als je boontjes ofzo geeft. Dop je dan eerst alle boontjes voordat je ze pureerd? Ja, misschien domme vragen hoor.Over bonen: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=13823
Ik haal wel al het groene van tomaten, klokhuizen uit appels enz enz. Maar in hoeverre bewerk je andere groentes voordat je ze pureerd? Pureer je fruit met schil? Appels wel. Maar manderijnen haal je de schil toch af?
Plutinda schreef: En als je boontjes ofzo geeft. Dop je dan eerst alle boontjes voordat je ze pureerd? Ja, misschien domme vragen hoor.Eigenlijk meestal op dezelfde manier bereiden als dat je voor jezelf zou doen voordat je 't voor jezelf gaat koken.
Ik haal wel al het groene van tomaten, klokhuizen uit appels enz enz. Maar in hoeverre bewerk je andere groentes voordat je ze pureerd? Pureer je fruit met schil? Appels wel. Maar manderijnen haal je de schil toch af?
tieneke schreef: Hier geen aardappelen,ook geen koolhydraathoudende groenten zoals erwten,maisIk las/begreep bijna dat ze die niet verkopen in Tjechie
202Spots schreef: .Die doe ik altijd rauw door de groente mix.
Je kan eventueel wel 'n geschilde gekookte balaat aardappel gebruiken.
Aura schreef: Volgens mij zijn rauwe aardappels ook giftigDacht ik ook, maar ben niet 100% zeker![]()