moet je bonen rauw geven?
ik dacht ergens gelezen te hebben dat er even de kook over moest, maar weet t niet meer hoor en kan t niet meer vinden
is dat dan alleen bij sperciebonen of bv bij tuinbonen ook?
dus bij alle bonen?
Moderator: Lizzy
danielle1980 schreef: moet je bonen rauw geven?Oh..ik denk dat er ongeveer 795803 keer "ergens" staat dat sperziebonen even gekookt moeten worden om de Phasin te vernietigen.
ik dacht ergens gelezen te hebben dat er even de kook over moest, maar weet t niet meer hoor en kan t niet meer vinden
is dat dan alleen bij sperciebonen of bv bij tuinbonen ook?
dus bij alle bonen?
202Spots schreef: Oh..ik denk dat er ongeveer 795803 keer "ergens" staat dat sperziebonen even gekookt moeten worden om de Phasin te vernietigen.Witte bonen, bruine bonen, kidney bonen....stik hier de pleuris van de bonen.
en wanneer je snijbonen geeft moeten die OOK de kook erover.
Tuinbonen worden niet gekookt voor de honden want die worden niet gegeven.
En welke bonen zijn er nog meer?
202Spots schreef: Oh..ik denk dat er ongeveer 795803 keer "ergens" staat dat sperziebonen even gekookt moeten worden om de Phasin te vernietigen.kon het gewoon niet vinden
en wanneer je snijbonen geeft moeten die OOK de kook erover.
Tuinbonen worden niet gekookt voor de honden want die worden niet gegeven.
En welke bonen zijn er nog meer?
Nelly schreef: Waarom wil je je honden bonen geven Danielle? Gewoon als barf onderdeel of om af te vallen?uh nee is niet omdat ik bonen wil geven.
Podenji schreef: ik heb mijn honden laatst rauwe snijbonen gegevenIk heb dat ook weleens gedaan toen ik nog niet wist dat je dat moest doen en er is niks gebeurt, maar ik zou het nu wel doen, nu je beter weet
wist ik veel dat daar wel ineens de kook over moest
Angelique schreef: Witte bonen, bruine bonen, kidney bonen....stik hier de pleuris van de bonen.Uhhh...maar de schil word niet gegeten want het zijn dan PEULvruchten en die worden OOK niet gevoerd....en had ik niet mee gerekend