Behalve uiteraard naar de dierenarts gaan, wat kunnen we nog meer voor dat katje doen w.b. het eten bijvoorbeeld... Want dit dappere dametje heeft het zwaar en we willen er alles aan doen om haar weer een beetje boven Jan te krijgen...
Moderators: pearlsofpassion, koekje
Joss schreef: Af en toe word ik er zo verdrietig van... Een vriend van mij heeft een katje opgenomen... Ik schat zo'n 4 weekjes oud, oogjes onder de etter en snotverkouden... Herkomst... niemand weet het en ze is graatmager... Ze zoekt naar de tepel als ze bij je ligt en ze is bibberig...Is er niet ergens een lieve moederpoes in de buurt, die kittens heeft en deze misschien tijdelijk kan adopteren? Net als bij Syl destijds?![]()
Behalve uiteraard naar de dierenarts gaan, wat kunnen we nog meer voor dat katje doen w.b. het eten bijvoorbeeld... Want dit dappere dametje heeft het zwaar en we willen er alles aan doen om haar weer een beetje boven Jan te krijgen...
ine schreef: Is er niet ergens een lieve moederpoes in de buurt, die kittens heeft en deze misschien tijdelijk kan adopteren? Net als bij Syl destijds?Ik zou zelf niet een met niesziekte besmet kitten bij mijn nest leggen.
Ik woon helaas tever weg voor jullie![]()
ine schreef: Is er niet ergens een lieve moederpoes in de buurt, die kittens heeft en deze misschien tijdelijk kan adopteren? Net als bij Syl destijds?Dat zou misschien het beste zijn, maar dit katje is echt behoorlijk ziek en ik ben bang dat Syl wel eens gelijk zou kunnen hebben wb het overbrengen van het gesnotter...
Ik woon helaas tever weg voor jullie![]()
Joss schreef: Daar fleurt mijn dag weer helemaal van op... 18 jaar... geweldig !! Nou hopen dat kleine Sparky, zo heeft ie haar gedoopt ook zo'n succesverhaal wordt...Zet 'm op Sparky