Ik las dat de EU er vanaf wil in 2021.
Ik zou er blij mee zijn want veel last van dat gewissel, van zomer naar winter tijd meer last.
Maar moet bekennen dat ik het nu wel prettig vind uurtje langer licht
Ben echt een avond mens
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ik.
Ik ben heel mijn leven gewend dat het is december zo laat donker en zo vroeg licht is, in juni hetzelfde, en april en september, alle maanden natuurlijk eigenlijkmijn hoofd slaat een beetje op tilt bij het idee dat dat ineens anders zal zijn.
Ik denk dat ik dan 3 jaar lang van slag ben, ipv 2 x per jaar een dag.

Ik dacht dat de wintertijd “ origineel” is ??hannabelgje schreef:Ik vind het wisselen van tijd prima. Het heeft beide zijn voordelen hoewel ik wel altijd wat moeite heb met de start van de zomertijd qua opstaan. Dat duurt ff voordat ik weer een beetje normaal mijn bed uit kan komen.
Ik hoop wel dat we gaan kiezen voor de wintertijd eigenlijk. Ik zie het niet zitten dat het in de winter zo lang duurt voor de zon op komt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Ja dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat dat de vaste tijd gaat worden. Er zijn veel mensen die de zomertijd aan willen blijven houden.kiara schreef: Ik dacht dat de wintertijd “ origineel” is ??
Ja, graag, dan de zomertijd, ik vind het geweldig dat ik nu vanavond de laatste ronde weer in het bos kan doen. Het lijkt me vreselijk als het voortaan in het voor en najaar zo vroeg donker is...hannabelgje schreef:Ja dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat dat de vaste tijd gaat worden. Er zijn veel mensen die de zomertijd aan willen blijven houden.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Jij mag niet meer meedoenAnne in Zweden schreef:Voor mij maakt het niets uit: 's winters is het hier donker, 's zomers is het hier licht. Izza iizi!