maximus schreef:
ik wist niet dat ik evenveel sardientjes kon geven aan gewicht dus dat zal ik in het vervolg doen!
Hier gaat dat probleemloos. Hoewel ze in het begin wel de dag erop wat dunnere ontlasting hadden. Maar ja, daar trek ik me weinig van aan van dat soort dingen.. (je weet dan waar het van komt).
Tjee, wat is dat zwaar zo'n zalmkop. Ik ga eens kijken waar ik dat vandaan kan halen (en dan 3 weken invriezen
) ik geef nu rond de 700 gram Duck en daarnaast een lamsrib, fruit e.d. Op een dag dat ik dan Zalm geef, verdeel ik het gewoon over de 2 maaltijden dan en geef er gewoon geen extra's meer bij. Ik merk in ieder geval wel dat de stap van vers naar een paar keer barfen niet zo groot is, het is heerlijk om te zien hoe de hond geniet van het eten van vis, pens en botten 8)
Ja, het zijn soms echt kneiters, die zalmkoppen! Ik heb ook wel eens een paar kleintjes gehad, maar ook wel koppen die nog meer wogen als 1 kilo!
Fijn dat het goed voor je werkt, van vers naar barf! Voor de meeste mensen werkt het echt prettig!