Lizzy schreef:
Nee hoor, ik zou nu ook alles uit de kast halen! Koken (en afbouwen), malen, mengen met lekkere dingen. Alles! En ik hoop dat je hem daarmee aan het eten krijg... Is hij altijd lastig geweest met eten? Wat at hij hiervoor? Lust hij wel versvlees?
versvlees spuugt ze uit!!!!!!!! ze eet twee keer in de week een handje cavom of Hill's dat ligt nl. altijd in dr kennel, en verder Nature Diet, het enigste wat ze meestal opeet, let op meestal..... heb van alles geprobeerd,
maar ............ zoals ik al zei een aantal dingen eet ze dus wel nu, pensook trouwens , ik ga van de week vis proberen en ik ga nu dus de organen eerst ff koken
maar ze is dus idd ALTIJD al zo'n muts geweest
diverse mensen vertelden mij als ze niet wil eten dan haal je de bak na 10 minuten weg, en niets tussendoor geven, en dan gaan ze na een paar dagen wel eten, mooi niet ze hield het 3 weken
lang vol om enekel brokjes te eten zodat zeniet een honegrsdood zou krijgen, na drie weken heb ik het maa ropgegeven ze was broodmager, niet normaal, ik schaamde me dood,
maar ik keninmiddels veel mensen met dit ras en ze zijn bijna allemaal zo
is lastig hoor alsis z eniet meer zo mutserig als eerst, ze is ook niet meer te mager, maar goed nogmaals de schijnzwangerschap telt ook mee, ze is verdrietig