Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Moderator: Lizzy
Muppeteer schreef:O echt. Wat een zooi is het toch... Ik heb spijt dat ik eraan begonnen ben, ze was ook zo tam en lethargisch ervan. Liep heel de dag met dr ziel onder dr arm. Nouja, ze lag heel de dag en ze keek super sip. Geen jeuk meer, maar als dit er dan allemaal voor in de plaats komt...Heeft je hond atopische dermatitis? Er zijn daarvoor tegenwoordig namelijk wel middelen die minder bijwerkingen kennen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Lizzy schreef:Ik verwacht niet dat dat het is, maar feit is dat we gewoon (nog) niet weten wat het is. Op de prednison had ze geen jeuk, maar nu de kuur voorbij is krabt ze wel weer iets meer. Ik verwacht dat het weer erger wordt en dat we toch verder moeten gaan zoeken naar een oorzaak.
Heeft je hond atopische dermatitis? Er zijn daarvoor tegenwoordig namelijk wel middelen die minder bijwerkingen kennen.
Doranto schreef:Ik ken eigenlijk geen honden die niet kaal worden van prednison.Stom dat dat niet gewoon op de lijst van bijwerkingen staat... Bij mensen is t ook vrij normaal zag ik.![]()
Wij gaven onze Harrie met atopische dermatitis apoquel. Dat zal ongetwijfeld ook niet gezond zijn, maar het heeft in ieder geval veel minder bijwerkingen en je moet toch wat. Hij was onder behandeling bij Margaret Vroom. In mijn opinie de beste dermatoloog van Nederland (en omstreken). Wij hielden de jeuk met immuuntherapie en daarnaast af en toe een lage dosis apoquel, redelijk onder controle.