We zijn nu ook een natuurhuisje :-) Zweden en hebben ook kvv :-)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
We zijn nu ook een natuurhuisje :-) Zweden en hebben ook kvv :-)
https://www.natuurhuisje.nl/vakantiehuisje/32461
Inmiddels precies 1 maand in Zweden en het bevalt super al wat kennis gemaakt met de buurt en buurtjes (die zitten en stukje verderop :-) )
De vorige eigenaren hadden het B&B gedeelte wel op Booking.com en via die weg komen nu de meeste gasten maar we proberen natuurlijk wat uit te breidden en wat meer jaarrond gasten te kunnen hebben. Vandaar dat we nu ook een natuurhuisje zijn.
Natuurlijk kun je ook gewoon rechtstreeks boeken of met je camper of caravan langs komen :-)
Inmiddels zijn de katten weer vrij en lekker druk met muizen vangen (tja kippenvoer stond er als muizenvoer.............) de honden genieten van de rust hier en de wandelingen vol geurtjes.
Als je van rust en natuur houdt dan is dit echt een heerlijk plek.
Inmiddels precies 1 maand in Zweden en het bevalt super al wat kennis gemaakt met de buurt en buurtjes (die zitten en stukje verderop :-) )
De vorige eigenaren hadden het B&B gedeelte wel op Booking.com en via die weg komen nu de meeste gasten maar we proberen natuurlijk wat uit te breidden en wat meer jaarrond gasten te kunnen hebben. Vandaar dat we nu ook een natuurhuisje zijn.
Natuurlijk kun je ook gewoon rechtstreeks boeken of met je camper of caravan langs komen :-)
Inmiddels zijn de katten weer vrij en lekker druk met muizen vangen (tja kippenvoer stond er als muizenvoer.............) de honden genieten van de rust hier en de wandelingen vol geurtjes.
Als je van rust en natuur houdt dan is dit echt een heerlijk plek.
Laatst gewijzigd door petramarcel op wo 09 aug 2017, 15:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: We zijn nu ook een natuurhuisje :-) Zweden
Klinkt heerlijk! 
Ziet er fantastisch uit 
Wow, heerlijk 
Met hoeveel honden mag je erin?
Met hoeveel honden mag je erin?
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik weet even niet precies wat ik had ingevuld maar in overleg is er veel mogelijk. Zelf hebben we er 4 
Ah kijk! Dat is interessant! Dank je wel voor het beantwoorden 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Klinkt als een perfect huisje voor een Zoë vakantie. Is zeker erg ver rijden?
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Afhankelijk van waar je woont natuurlijk maar het was voor ons vanuit Noord-Holland 1600 km maar als je met de boot gaat dan kun je daar je rust pakken of een overnachting onderweghannabelgje schreef:Klinkt als een perfect huisje voor een Zoë vakantie. Is zeker erg ver rijden?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hmmm dat is echt te ver. Boot gaat niet met Zoë denk ik. Teveel stress. We zoeken gewoon verder. [emoji22]
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

't Is dat ik al een natuurhuisje in Zweden heb
, anders kwam ik zeker een keer genieten! Ziet er mooi uit
Vraagje/opmerkinkje trouwens (sorry, beroepsmierenneuker qua taal): grammaticaal klopt de naam 'Mieps huset' niet, er staat 'Mieps het huis' zeg maar, ipv 'Mieps huis'. Is dat met opzet (van de vorige eigenaar), of gaan jullie de naam sowieso nog wijzigen? Is geen halszaak natuurlijk, maar mijn oog valt er steeds weer op ('plop'
).
Vraagje/opmerkinkje trouwens (sorry, beroepsmierenneuker qua taal): grammaticaal klopt de naam 'Mieps huset' niet, er staat 'Mieps het huis' zeg maar, ipv 'Mieps huis'. Is dat met opzet (van de vorige eigenaar), of gaan jullie de naam sowieso nog wijzigen? Is geen halszaak natuurlijk, maar mijn oog valt er steeds weer op ('plop'
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Haha daar zijn de meningen nog steeds over verdeeld (naam is idd van de vorige eigenaar) we wilde het eerst aanpassen maar naam is wel bekend en door de "fout" wordt er wel over gepraat en onthouden mensen het misschien welAnne in Duitsland schreef:'t Is dat ik al een natuurhuisje in Zweden heb, anders kwam ik zeker een keer genieten! Ziet er mooi uit
Vraagje/opmerkinkje trouwens (sorry, beroepsmierenneuker qua taal): grammaticaal klopt de naam 'Mieps huset' niet, er staat 'Mieps het huis' zeg maar, ipv 'Mieps huis'. Is dat met opzet (van de vorige eigenaar), of gaan jullie de naam sowieso nog wijzigen? Is geen halszaak natuurlijk, maar mijn oog valt er steeds weer op ('plop').
Maar we hebben vooral veel Zweedse gasten en die kennen "Mieps" niet en vinden het daardoor weer lastig onthouden.................
Voorlopig blijft de naam dus nog wel
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

O wow, heb hem opgeslagen. Is er een omheinde tuin bij? En mogen de honden los lopen in Zweden?
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee we hebben geen omheinde tuin (misschien komt dat ooit nog) en honden mogen nu niet los, tot september geloof ik. Vanwege de jonge dieren in het bos.Cindy de Wolf schreef:O wow, heb hem opgeslagen. Is er een omheinde tuin bij? En mogen de honden los lopen in Zweden?
Ook loopt hier veel wild (o.a herten en elanden maar ook vossen en hazen) dus afhankelijk van je hond of ze jagen of niet of je ze los zou durven laten
2e maandag van oktober begint hier de elandjacht en ze proberen in 1 week klaar te zijn (van de jagers zelf gehoord
Met de boot Kiel-Göteborg heb je speciale hondenhutten, dus de hond kan bij je blijven en hoeft niet in een kennel. En er is een wandel dek met honden WC. Is toch redelijk relaxed vinden wij altijd.hannabelgje schreef:Hmmm dat is echt te ver. Boot gaat niet met Zoë denk ik. Teveel stress. We zoeken gewoon verder. [emoji22]
Wij zitten in Värmland dus een vakantie Dalarna zit er niet in, maar het ziet er wel fantastisch uit
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij zitten onder in Dalarna, redelijk vlakbij Frederiksberg en dat ligt tegen de grens naar Värmland aan. Dus valt nog best mee wat afstand betrefthamada schreef:Met de boot Kiel-Göteborg heb je speciale hondenhutten, dus de hond kan bij je blijven en hoeft niet in een kennel. En er is een wandel dek met honden WC. Is toch redelijk relaxed vinden wij altijd.
Wij zitten in Värmland dus een vakantie Dalarna zit er niet in, maar het ziet er wel fantastisch uit