barfje schreef:
Tjonge, aardig prijsje voor zo'n hamertje. Zal is kijken of die hier te koop zijn.
Ik heb ook niet dit merk gekocht hoor, Rosle, want da's niet te betalen inderdaad! Maar het was de enige foto die ik zo snel kon vinden waarbij je een metalen hamer ziet.
Als ik ze nou gewoon in kleine stukjes knip met een snoeischaar (die heb ik wel), zou dat misschien wel voldoende zijn?
Ik zou denken dat het voldoende is. Houdt anders de vleugel met een washand (voor meer grip) vast. Of sla er met een gewoon hamertje of achterkant bijltje een paar keer op.
Ik ben zo bang dat ze dat rotbotje wat uitsteekt bij die vleugel niet goed kunnen breken en blijft hangen in die darmwand. Ben nog niet helemaal overtuigd, maar ik denk dat ik het toch ga proberen.
Nou, die botjes horen niet in de darm te komen natuurlijk. Ze moeten in de maag, met een gigantisch zuur maagzuur, verteren. Dan gaan ze pas naar de darm. Maar als je daar bang voor bent, zorg dan dat de botjes helemaal geplet zijn. Dan kan dat dus niet gebeuren.
Hier trouwens een paar foto's van mijn honden:
http://www.home.zonnet.nl/peter.hoogend ... index.html
De donkere is Whooper (de schrokop) en de lichte is Stanley.
Groetjes,
Sandra, Stanley en Whooper
Prachtige foto's! LEUK! Zo te zien zijn ze al wat gewend! Maar als je het nou echt eng vindt: geef ze dan niet! Je moet je er wel lekker bij voelen, vind ik. Eet ze desnoods zelf op! Op de BBQ, gemarineerd, schijnen ze heel lekker te zijn
(ik zou het niet weten want ik eet zelf geen vlees).