Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ruby_kane
Kane staat op KVV nu krijgt hij er ook wel eens kippen nekken bij of eendennekken

Nu had ik bij mij bestelling KVV een kilo pens besteld ,kan ik dit geven ter vervanging van 1 maaltijd KVV?

Ik lees veel dat pens goed is voor de darmflora maar las ook dat ze ervan aan de dunne kunnen gaan

#durftevragen
Groetjes en poot van Ruby en Kane
Door Lizzy
ruby_kane schreef:Kane staat op KVV nu krijgt hij er ook wel eens kippen nekken bij of eendennekken

Nu had ik bij mij bestelling KVV een kilo pens besteld ,kan ik dit geven ter vervanging van 1 maaltijd KVV?

Ik lees veel dat pens goed is voor de darmflora maar las ook dat ze ervan aan de dunne kunnen gaan

#durftevragen
Groetjes en poot van Ruby en Kane
In de meeste KVV's zit ook pens. Dus in dat opzicht: ja, je kunt best een dag pens voeren maar het is feitelijk vrij zinloos. Je hond wordt er niks beter van ofzo. En ja, van een hele pensmaaltijd kan een hond dunne ontlasting krijgen, maar dat hoeft niet. Het is een beetje een kwestie van uitproberen. Maar als je het dan ook toch wat op wilt leuken, zo'n pens maaltijd: voer er dan gerust wat gekookte of gepureerde groenten doorheen. Krijg je hond dat ook eens binnen :) !

Barfplaats wordt gesponsord door