Moderator: Lizzy
romila schreef: eh konijnen zitten ook in hokken als huisdier...das nie vreemd dan?das waar, ja konijnen ben ik ook niet zo kapot van , maar die kom je ook gewoon in de supermarkten tegen.....cavia's niet ,,gelukkig , vraag me dus af een beetje hoe hij er aan komt..
bernerfan schreef: das waar, ja konijnen ben ik ook niet zo kapot van , maar die kom je ook gewoon in de supermarkten tegen.....cavia's niet ,,gelukkig , vraag me dus af een beetje hoe hij er aan komt..ja ik snap ut...
Kruimel schreef: Cavia's uit de vriezer verkoopt de dsz hier ook, die worden speciaal gefokt als reptielen/roofvogelvoer. Net zoiets dus als slachtvarkens/koeien/kippen voor menselijke consumptie 8)oh dus das normaal..? ik snap t wel maar vindt t wel ver gaan .
bernerfan schreef: oh dus das normaal..? ik snap t wel maar vindt t wel ver gaan .Bij ons zijn het huisdieren geworden net zo als een konijn maar in anderen landen niet en zijn ze gewoon te koop voor consumptie.
bernerfan schreef: oh dus das normaal..? ik snap t wel maar vindt t wel ver gaan .Wat is normaal? Ik zou het niet weten. Het gebeurt, dat wel.
Marc schreef: Wat is het verschil tussen het voeren van vlees van een koe, een varken, een kip, een muis, een rat, een konijn of een cavia? Ik zou het niet weten.Daar worden al een tijd hevige discussies over gevoerd alhier.
Marc schreef: Wat is het verschil tussen het voeren van vlees van een koe, een varken, een kip, een muis, een rat, een konijn of een cavia? Ik zou het niet weten.Ik ook niet
Marc schreef: Wat is het verschil tussen het voeren van vlees van een koe, een varken, een kip, een muis, een rat, een konijn of een cavia? Ik zou het niet weten.omdat onze honden de restanten van ons slachtvee horen te eten.