Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door BAC
Wat mij opvalt aan die KVV is de geur, ik vind het gewoon stinken! Is het de boekmaag die je zo ruikt, zijn er mensen die ervaring hebben met dit product? Ik heb ze inmiddels aangeschreven met mijn vraag en ben benieuwd naar hun antwoord.
Door Hydra
Jep, in mijn ervaring is dat de boekmaag! Niet bepaald een prettige geur nee, maar niks mis mee. :)
Overigens ruiken de enkelvoudige mixen en de paard-wildmix al een stuk beter.
Door BAC
Hydra schreef:Jep, in mijn ervaring is dat de boekmaag! Niet bepaald een prettige geur nee, maar niks mis mee. :)
Overigens ruiken de enkelvoudige mixen en de paard-wildmix al een stuk beter.
Voer jij ook de Daily Meat? Ik heb inmiddels een reactie van ze gekregen, zij willen de batchnummers zodat ze het zelf kunnen checken.
Ze zeggen dat alles geshock freezed wordt ingevroren, klinkt wel goed. Dus wordt vervolgd.
Door Hydra
Senta schreef:Voer jij ook de Daily Meat? Ik heb inmiddels een reactie van ze gekregen, zij willen de batchnummers zodat ze het zelf kunnen checken.
Ze zeggen dat alles geshock freezed wordt ingevroren, klinkt wel goed. Dus wordt vervolgd.
Soms wel en soms niet. :P Maar de geur wisselt volgens mij nooit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door