Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#3212035
zo, Laddy is weer getitert en nog goed bevonden. Hij heeft alleen de puppie-entingen gehad, toen hij de enting van 1 jaar na puppie-enting moest hebben, heb ik hem laten titeren bij Tannetje. De hondenziekte komt het slechtst uit de bus, al is hij wel donkerder dan de check-stip. Nu weer hetzelfde beeld. Over 2 jaar opnieuw titeren.
Hij heeft nu dus alleen Lepto-enting gehad, meneer drinkt uit iedere sloot die hij hier tegenkomt en dat vind ik wel een beetje link. Ik laat hem liever niet zetten, maar omdat hij constant aan de slootkant te vinden is durf ik het risico op weil ook niet te nemen. Rakker drinkt niet uit de sloot, mijdt ze als het maar even kan. Die heeft even een APK van Tannetje gehad: hart luisteren, oren en tanden bekijken en naar zijn rug kijken. Hij gaf nu geen pijn aan, maar hij zit op de novacam. Laddy's APK was ook in orde.......
Ben blij dat het nu kon, want ik moet half mei beide heren enten voor Rabiës, anders kunnen ze niet mee naar Duitsland op vakantie :P

Barfplaats wordt gesponsord door