Mijn anders kern gezonde Border Collie (2 jaar oud)heeft nu al voor de zoveelste keer last van bloederige slijmerige ontlasting. En niet een beetje hoor, gisteren 4 keer in huis gedaan en dan nog tig keer buiten. Ze heeft vanmorgen haar neus opgehaald voor haar eten, maar daar maak ik me niet druk om, het geeft alleen aan dat mevrouw haar niet lekker voelt.
Ik heb twee andere honden en die hebben niet echt veel of vaak last gehad van het omslag in eten.
Even wat dingen op een rij. want ik heb al heelwat gelezen en weet nu gewoon dat ik twintig vragen krijg, ik probeer zoveel mogelijk vooruit te denken en geef wat achtergrond info.
We zijn nu een maand of twee aan het omschakelen.
Ik introduceer een "orgaan" per keer en voer het dan afwisselend als het goed gaat. We zijn nu op 50 rauw en 50 brok gearriveerd, al een week of twee.
Ze eten nu Kippennekjes, Long, hart, en dan natuurlijk de bij behorende groetes en soms wat fruit (voornamelijk banaan, ongeveer een centimeter stukje twee keer per week) en een stukje appel af en toe.
Ze kregen al vanaf pup hart en fruit en groente.
De andere honden inclusief mijn 14,5 jarige Border Collie hebben geen problemen.
Nou wil ik met de beste wil in de wereld wel rauw voeren maar liefs niet ten koste van een van mijn honden.
Dus, brand maar los met voorstellen en vragen.
Alvast bedankt.