Heb snel wat foto's kunnen maken, smeer weer met groene leem wond pasta. Nog iets anders wat ik kan doen?
En hoe zou dit komen?
Moderator: Lizzy
Lil schreef: Grasaar erin?Zou het? Groeide hier wel veel, maar ik dacht dat ik heel voorzichtig was geweest
Dat zijn hele misselijke rotdingen.
Lizzy schreef: Nou, dezelfde dag nog lijkt me ook niet per se nodig maar ik liet hier ook naar kijken.
constance.blokzijl schreef: Bij de DA geweest met zij poot, de groene leem pasta eraf gewassen en het leek me al een stuk minder gelukkig. Het is waarschijnlijk een abces geweest. Waardoor kon de DA niet meer zien. Advies was om vooral door de smeren 'met dat groene spul' omdat het helpt.Als je dan toch naar de da moet, is zo'n bezoek met complimentjes wel leuk!
En een complimentje gekregen voor onze bolle; ondanks dat hij 7,5 is zag hij er bijzonder goed uit! DA zou me ook geloven als ik zou zeggen dat hij een jaar of 3 is.
En onze DA heeft veel Amerikaanse buldoggen in de praktijk dus ik vond het een mooi compliment. Vervolgens zit hij nog eens te kijken en wat te spelen met Brutus en zegt; o,ja jij geeft vlees he? Zou dat nou zoveel uitmaken? En is hij ook nog actief op de club? (Het is een beetje de clubarts, vandaar de vele Amerikaanse buldoggen in de praktijk) Ik denk dat hem dat allemaal zo mooi jong houd hoor! Gewoon doorgaan met hem zo!
En Brutus heeft zich deze keer ook voorbeeldig gedragen bij de DA, dus ook complimentje voor hem!
Hope schreef: Als je dan toch naar de da moet, is zo'n bezoek met complimentjes wel leuk!Ja toch? En we hebben een fijne DA hoor, zal je nooit een middeltje geven wat je dan goedkoper zelf in de winkel kan halen bijvoorbeeld.
constance.blokzijl schreef: Bij de DA geweest met zij poot, de groene leem pasta eraf gewassen en het leek me al een stuk minder gelukkig. Het is waarschijnlijk een abces geweest. Waardoor kon de DA niet meer zien. Advies was om vooral door de smeren 'met dat groene spul' omdat het helpt.Nou, hartstikke goed joh! Fijn dat de plek al stukke minder is!
En een complimentje gekregen voor onze bolle; ondanks dat hij 7,5 is zag hij er bijzonder goed uit! DA zou me ook geloven als ik zou zeggen dat hij een jaar of 3 is.
En onze DA heeft veel Amerikaanse buldoggen in de praktijk dus ik vond het een mooi compliment. Vervolgens zit hij nog eens te kijken en wat te spelen met Brutus en zegt; o,ja jij geeft vlees he? Zou dat nou zoveel uitmaken? En is hij ook nog actief op de club? (Het is een beetje de clubarts, vandaar de vele Amerikaanse buldoggen in de praktijk) Ik denk dat hem dat allemaal zo mooi jong houd hoor! Gewoon doorgaan met hem zo!
En Brutus heeft zich deze keer ook voorbeeldig gedragen bij de DA, dus ook complimentje voor hem!