Ik weet niet of dit goed staat maar heb zo flauw vermoedebn dat dit een flinke discussie kan gaan worden.
Ik vraag me al een tijdje wat dingen af en zet t nu toch maar neer al ben ik bang dat ik totaal geen vrienden maak.
Ik zit vaak te denken hoe ik zo goedkoop mogelijk aan barfvoer kan komen voor mijn beesten.
Nu fok ik zelf muizen en heb via die wereld heel wat fokkers lereen kennen en zo ook beetje op t idee gekomen.
Ik heb hier weleens gelezen over hele prooidieren en zo kwam ik er ineens op om zo goedkoop mogelijk beesies te zoeken.
Nou is marktplaats een grote bron van gratis aanbiedingen van beesten.
Vele vinden t leuk een enstje te fokken maar komen al snel tot de conclusie geen plek te hebben voor de jongen.
Dit zou toch eigenlijk een hele goedkope bron voor t voer van je beesten kunnen zijn???
Nou zie ik dus dat niemand hier dat doet of t niet verteld.
Wat ik me dus afvraag waarom niet?
Schuldgevoel tegenover de fokkers???
Of t niet zelf kunnen doden of totaal iets anders??
Ik kan t beetje verwarrend op hebben geschreven maar de grte vraag is dus waarom word marktplaats en dat soort dingen niet gebruikt voor of af en toe een afwisseling dan de slager of goedkoop voledig voer?
Begrijp me niet verkeerd ik kijk niemand verkeerd aan en respecteer iedereen zijn mening ben alleen erg benieuwd.
Ik krijg namelijk binnekort 2 konijnen voor me honden via een van de fokker die had er 130 over maar zoveel plek heb ik niet.
Het enige [probleem is dat je ze zelf dood moet maken ik denk dat dat vaak t grootste probleem is.
Maar ben zelf wel van plan om af en toe dit soort dingen te gaan doen.