[quote="Lizzy"]
Dit schrijven ze zelf: "Deze producten worden gebruikt als aanvulling op het dagelijkse menu. Ze zijn vooral geschikt voor kieskeurige eters, omdat ze de bestaande maaltijd smakelijker maken".
Je zou het kunnen gebruiken in je zelf samengestelde menu, bijv. Rodi lamshart in je orgaanvlees maaltijden. Wat mij trouwens net op is gevallen (bij het kijken op hun site) is dat alle Rodi-enkelvoudig bestaat uit puur orgaanvlees. Ik vind dat eigenlijk niet echt een goede aanvulling op een versvleesvoer. Daar zit al genoeg orgaanvlees in....
Ik geloof dat je het beter niet kunt gebruiken als ontbijtje. Zeker niet iedere dag! Wat Sylvia al schrijft, dan kun je beter voor Rodi compleet kiezen. En wat je ook kunt doen is dat je 's morgens zelf een ontbijtje in elkaar knutselt.
Zo zou je bijv. de ene ochtend een kippennekje kunnen geven. De ochtend erop een kippenvleugel. De ochtend erop bijv. een eendennek. De ochtend daarop bijv. een stukje kopvlees of ander spiervlees. De ochtend daarop een rauw sardientje. En de ochtend daarop een beetje kwark met een rauw ei. Of zoiets.
[/quote]
Ah, bedankt voor de uitleg. Er begint me nu ook te dagen waarom zijn ontlasting de laatste tijd dan niet meer hard maar soft-ys is..... te veel orgaanvlees misschien......?!