Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zurca
#348361
Meid, mn oude kat van 18 jaar, heeft sinds Tous hier is de gewoonte om uit zijn waterbak te drinken...
Nu is mij al een paar keer opgevallen dat ik soms een "plas water" ergens vond maar ik wist niet van wie. Nu net had Meid weer zitten drinken, loopt weg om haar eten te eten en hup...ze geeft zo een flinke plas water over. Echt gewoon puur water.
Ik heb zelf het idee dat ze gewoon teveel drinkt, op het dwangmatige af. 'sMorgens maakt ze me wakker om te kunnen drinken uit de douche of uit Tous zijn bak. Vaak gaat het gewoon goed maar soms geeft ze dus water over, moet ik mij hier zorgen over maken?!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#348363
Hier is dat wel eens met Bunny die kan soms ook ineens een sloot drinken, loopt weg , stopt en bloebs daar ligt een sloot.
Ik maak me er niet meer druk om.
Door zurca
#348372
sylvia schreef: een sloot drinken, loopt weg , stopt en bloebs daar ligt een sloot.
;D ;D
Ik had Wim al eens beschuldigd stiekem water over de katen te gooien ::) ;D
Maar ik stond er dus net met mn neus boven, idd. "bloebs daar ligt een sloot"
Ze lijkt verder ook niet te mankeren, eet gewoon en geeft dat niet over. Ik denk inderdaad dat ze gewoon te veel drinkt en dat er dan maar weer uitmikt..Maar, zo dacht ik, effe navragen kan geen kwaad ;)
Door Ster
#352961
Goh, hier moet ik het water practisch naar binnen spuiten ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door