Heb dus een probleem met Max tot een week of drie geleden kreeg hij tijdens zijn CB-dagen bot tussendoor om te knagen. Dit ging om lamsribben, kalfsstaart, kippenekken, soms een bovenkant van een poot etc.
Dit ging eigenlijk altijd goed, maar ongeveer drie weken geleden heeft ie dus weer zo'n bovenkant poot gehad en de volgende dag was ie dus aan de spuit

Vorige week had ik 'm dus een doorgezaagde mergpijp (met van dat rode merg) gegeven. Die had ie binnen 20 minuten weggewerkt, daarna heb ik 'm zijn CB gegeven. Volgende dag weer aan de spuit

Gister weer een poging, toen heb ik 'm eerst zijn CB gegeven en daarna een stuk lamsrib (het achterste eind), er zaten 2 kleine stukken rib in en redelijk wat vlees aan. Dus ik dacht dat gaat wel goed....
Niet dus, ik was vanmiddag een paar uurtjes weg en toen ik terugkwam kon ik de vloer schoonmaken die zat onder de diarree

Erg lang verhaal dus, maar weet iemand hoe dit opeens kan, dat een hond eerst wel botten kan hebben en opeens niet meer????
O ja, hij heeft de laatste tijd ook dat ie gras loopt te vreten buiten als ie los loopt en dan heeft ie voorkeur voor lang, breed gras.... (of dat er wat mee te maken heeft weet ik niet).
Groetjes,
Mieke