Moderator: Lizzy
Janet schreef: Er zijn de laatste tijd weer wat (nieuwe) mensen actief op dat forum. Ben ook bang dat die mensen 'zomaar' iets proberen wat niet goed uitpakt. Als dat dan gebeurt, grijpen ze toch maar weer terug naar brok omdat de hond 'het daar op altijd goed heeft gedaan'.Dat is natuurlijk vervelend voor die mensen en vooral hun hond. Maar de mensen kunnen ook zelf verder kijken dan 1 board lang is.![]()
Angelique schreef:Voor zover mevrouw b die mensen daarin niet ontmoedigt
Dat is natuurlijk vervelend voor die mensen en vooral hun hond. Maar de mensen kunnen ook zelf verder kijken dan 1 board lang is.
roger schreef: <<Je kunt alles uit die hoek lezen als:Het lef of geen zin. Wat mij betreft geen zin, want iemand die echt geïnteresseerd is kijkt en infoot wel verder en dan komen we die elders wel weer tegen.
alles is beter dan een compleetversproduct.
Dan nog maar liever een brokje promoten.<<
Inderdaad Angelique, daar komt het op neer, en dan moet je weten dat Billinghurst zelf fabrikant is van diepvriesvleespaketten.
Maar ja, in Suriname leven er dan ook kalveren, gezonde kalveren met 35 % bot, dus als je perse toch je gelijk wil halen vind je allicht zo maar iets uit.
En dat er niemand op een bepaald forum het lef heeft om tegengas te geven getuigd gewoon van een "sektementaliteit".
Gr.
Roger
moniek schreef: Nah jah, ik stel voor de eerste keer een (in mijn ogen fatsoenlijke en redelijke vraag, omdat ik dacht dat ze zichzelf nogal tegensprak)) op dat forum (doggy) en krijg me daar toch een achterlijk antwoord. Of beter gezegd geen antwoord, maar een verwijt. Dat is dus de eerste en de laatste keer geweest dat ik dat forum bezoek. Gaat het er daar altijd zo "vriendelijk" aan toe?Nou ja Moniek ??? ??? ??? ik heb het net gelezen,
groetjes van Moniek