Moderator: Lizzy
202spots schreef:Heb jij ze zelf zo smaakvol op het bord gedrapeerd? Dan kan jouw maag duidelijk meer hebben dan de mijne. Ik vind die dingen iets tussen rubber uit de feestwindel en een waterlijk.
Truus schreef: Dit zie ik ze niet eten . Ik denk dat ik sowieso commentaar krijg van mijn husbandZe vinden ze wel heel erg lekker hoor Truus...
Zijn die nagels niet erg scherp voor de maag en darmen?
202spots schreef: Ze vinden ze wel heel erg lekker hoor Truus...Ik zie het helemaal voor me Wie weet ga ik nog een keer om maar dan wel zonder nageltjes en.......MEt een stukje peterselie.
Ik knipte eerst wel is de nageltjes eraf,en wanneer de hond dan zo'n pootje tussen z'n lippen heeft hangen...dan is 't net 'n baby handje wat naar je aan zwaaien is!
De nageltje laat ik er nu gewoon aan,is vrij zacht en zachter dan botjes...dus ik laat ze nu gewoon zitten.
En Ja..je moet er toch wat smakelijks van maken wanneer je 't op de foto zet?
Moest eigenlijk 'n toefje peterselie bij he? 8)
202spots schreef: Dit zijn alleen de voetjes,wanneer er nog 'n stukje van de pootje zelf aan zit,dan kan je helemaal lachen met die teentjes trekken.Dank je wel het beeld staat weer op m'n netvlies. En ik wil straks naar bed
btw De nagels zijn net zo zacht als dat je eigen nagels zijn nadat je in bad bent geweest en je nagels knipt.
Doedels schreef: Dank je wel het beeld staat weer op m'n netvlies. En ik wil straks naar bedSweet Dreams!!
Doedels schreef: Dank je wel het beeld staat weer op m'n netvlies. En ik wil straks naar bedSlaap zacht zonder te dromen.