Maandag zijn wij teruggekomen van vakantie. Omdat hij onderweg besloot nog even door de stront te rollen heb ik Scott na thuiskomst direct gewassen. 's Nachts begon Scott ineens te krabben en was hij heel onrustig (op en neer rennen en zo). Wij dachten dat de shampoo misschien niet goed uitgespoeld was dus nog eens gespoeld met warm water.
Gisteren voor de zekerheid zn benchdeken gewassen, bench gestofzuigd en 'm laten zwemmen. Helemaal geborsteld en uitgeplozen maar geen vlo te vinden. Wel een bultje in zn lies. De hele dag ook eigenlijk nauwelijks gekrabt.
Vannacht zelfde liedje, weer krabben weer onrustig. Vanochtend uiteindelijk maar z'n serestoband omgedaan.
Zojuist nog eens gekeken en hij heeft nu nog meer bultjes in zn liezen. Ziet eruit als muggenbulten. Gekamd met vlooienkam en goed gekeken maar geen vlo te zien.. Hij loopt nu wel meer te krabben, maar heeft ook meer bultjes dus meer jeuk denk ik. Ook lijkt ie last te hebben van de seresto...
Heb tegen de jeuk inmiddels calendulan gesmeerd, maar dat likt ie er vrolijk vanaf. Ik ga straks de boel maar weer wassen en opnieuw schoonmaken. En misschien de seresto maar af doen? Heb nog wel spray van ecostyle dan spray ik m daar mee in.
Maar stel nou dat het toch geen vlooien zijn, wat dan wel? En wat kan ik nog meer doen?