Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#2990187
Tragisch, maar ik lees dat er iemand te springen staat om hem op te vangen maar ze hebben daar schijnbaar toch niet zo'n haast. Arm dier, is prima weer goed te krijgen.
En ik vind ook dat ze knap geheimzinnig doen over zijn huidziekte, waarom niet gewoon zeggen wat het is? Mij lijkt het demodex, en hij ziet er eigenlijk niet echt slecht uit, geen open wonden alleen maar erg kaal. Ik snap dat besmettelijke niet zo. Is hij wel zo besmettelijk als ze zeggen of is dat gewoon om te schiften? Ik vind het een beetje vreemd allemaal.
Laatst gewijzigd door keetje op vr 12 sep 2014, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pluk
#2990189
Van hun Facebook:

Update Dwight **

Beste allen, we kunnen een korte update geven over hond Dwight.
Veel mensen hebben zich aangemeld als gastgezin. Onze hondenafdeling bekijkt nu alle aanmeldingen die rechtstreeks bij hen zijn binnengekomen en zal een keuze maken voor het meest geschikte gastgezin.

Ook hebben we zeer bruikbare tips gekregen over zijn vorige eigenaar. Het onderzoek naar deze persoon is opgestart. Mochten we hier iets over kunnen melden, doen we dat zeker.
Iedereen hartelijk dank voor het delen van zijn oproep!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door