ik heb vandaag kippevleugels, kuikenmaagjes en kuikenhart gekocht en kippenekken besteld.
Kippevleugels/kuikenhart/kuikenmaagjes € 2,98 per kilo
Kippenekken € 1,25 per kilo
Is dit een goede prijs of ben ik erg duur uit?
Moderator: Lizzy
romila schreef: En waar zit jij???In Zoetermeer en jij in Drente, dus dat schiet niet op
Rovanna schreef: In Zoetermeer en jij in Drente, dus dat schiet niet opnee zit niet meer in Drenthe maar in Gelderland...Schiet nog steeds nie eg op geloof ik... ???
romila schreef: nee zit niet meer in Drenthe maar in Gelderland...Schiet nog steeds nie eg op geloof ik... ???Neu. Je moet zelf een goeie slachterij in de buurt zoeken.
nikèdog2000 schreef: hallo ik krijg de kippen karkassen voor niets.Nou ik zal je iets vertellen over het 'afval' zoals jij dat noemt: ik heb onlangs mijn kippenslachter gevraagd wat er gebeurt met die nekken en karkassen die ik niet afneem (en dat zijn er een hoop ). Die gaan gewoon in de frikadel en andere bagger die wij eten ....
ik wil ook wel nekken maar om voor afval 1 euro te betelen dat doe ik niet.
gr. nikèdog2000
Rovanna schreef: Nou ik zal je iets vertellen over het 'afval' zoals jij dat noemt: ik heb onlangs mijn kippenslachter gevraagd wat er gebeurt met die nekken en karkassen die ik niet afneem (en dat zijn er een hoop ). Die gaan gewoon in de frikadel en andere bagger die wij eten ....Gadverdamme...daar moet je gewoon nie te lang over nadenken....