[quote="Lizzy"]
Wie zegt dat?
Dat een hond geen chip heeft, zegt niks over of ie wel of niet gevaccineerd is.
Ik zou titeren. En als ie nul antistoffen heeft voor DHP, zou ik hem de DHP geven. En wil je persee voor Lepto enten, doe dat dan 1 maand na de DHP.
mijn dochter heeft hem via een kenisje die hem weer van vrienden heeft (of anders moest ie naar't asiel als pup (alles in Belgie hier ) en mijn dochter wou hem opleren en herplaatsen maar is met haar benen onder vorklift gekomen op't werk dus niet erg mobiel meer
hij moest dringend weg van haar vader waar ze nog inwoont en de sukkel kon niks doen want lag met beentjes omhoog in't ziekenhuis dus heb ik hem opgevangen (en hij gaat noooooooooooooit meer weg is een prachthond met prachtkarakter die goed overeenkomt met Titou die wij uit het asiel hebben gehaald (dat overigens een zenuwpees is met verlatingsangst en doodsbenauwd van onweer maar dat betert ) en nee hij is dus nooit geeent .
Ik denk dat ik er over de lepto uit ben (zie leptotopic ) ik laat geen lepto enten en laat hem aleen in stromend water zwemmen en voor de rest eenmalig enten en overleggen met DA hoe ze hier over titeren denken (ik ken haar nog niet zo goed dus weetniet hoe zij over enten, titeren en voeding staat , heb haar driemaal gezien toen ons Lady ziek was en ze haar heeft laten oinslapen (ze nam alle tijd voor Lady en ons verdriet