Moderator: Lizzy
pluk schreef: Scott heeft met 6 weken de eerste enting gekregen, daarna met 10 wkn getiterd en met 14 weken cocktail enting. Met 1 jaar is hij weer getiterd, waarden waren nog hoog genoeg dus booster was niet nodig.Als nou een enting 3 jaar geldig is, waarom zou je dan elk jaar titeren? Ja, het maakt mij niet uit hoor, maar dit is geld naar de dierenkliniek dragen.
We laten gewoon elk jaar titeren, weet ik zeker dat het goed zit.
Lepto doen we wel elk jaar. Alhoewel ik steeds meer begin te twijfelen of ik die wel wil geven. Hij zwemt toch alleen maar in schoon water of de zee. Wel hebben we dit jaar nog de oude enting Lepto gegeven, eerst maar eens zien hoe die nieuwe uitpakt in de praktijk.
Lizzy schreef: Als nou een enting 3 jaar geldig is, waarom zou je dan elk jaar titeren? Ja, het maakt mij niet uit hoor, maar dit is geld naar de dierenkliniek dragen.tja, dit is het advies van mijn dierenarts (over 1 jaar weer titeren) maar het is ook gewoon voor m'n eigen gemoedsrust...
pluk schreef: tja, dit is het advies van mijn dierenarts (over 1 jaar weer titeren) maar het is ook gewoon voor m'n eigen gemoedsrust...Durf te vertrouwen! Je DA vertrouwt titerbepalingen ook niet, of wel, maar kan je gewoon niet meer dan 1 jaar missen.
als hij nu nog een keer de cocktail zou moeten krijgen wordt het een ander verhaal, maar vind het persoonlijk erg lastig om de komende 2 jaar nog te vertrouwen op een enting die hij met 14 weken kreeg