Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2962872
Ik had vandaag een ontmoeting met iemand die ik jaren geleden wegwijs heb gemaakt met rauwe voeding voor haar hondje.
Ik had haar lang niet gezien en vroeg dus of ze nog steeds vlees voerde aan haar hondje.
Ja hoor,zei ze. Seniorenvlees..... :o
Op mijn vraag wat dat dan wel was bleek dat ze tegenwoordig kuipjes en blikjes voert.  :(
Geen vlees meer dus.....jammer!!
Door Martine-Tom
#2962881
Joh dat is aan de orde van de dag. Hier ook, iemand 3 jaar geleden geholpen met haar zieke hond over te zetten, helemaal om was ze. Nu heeft ze een geredde hond uit Spanje ofzo, de vorige is overleden na 2 jaar reserve tijd door het vers (haar woorden) maar dit is een zwerfhond dus die kan veel meer hebben...dus krijgt die Aldi brok  ::)
Door flodder en dwarrel
#2963111
Martine-Tom schreef: Joh dat is aan de orde van de dag. Hier ook, iemand 3 jaar geleden geholpen met haar zieke hond over te zetten, helemaal om was ze. Nu heeft ze een geredde hond uit Spanje ofzo, de vorige is overleden na 2 jaar reserve tijd door het vers (haar woorden) maar dit is een zwerfhond dus die kan veel meer hebben...dus krijgt die Aldi brok  ::)
mijn zwerfhond uit spanje kende juist geen brok en door haar ben ik overgestapt op vers  :D
Door Ruisje
#2963115
inge58 schreef: Ik had vandaag een ontmoeting met iemand die ik jaren geleden wegwijs heb gemaakt met rauwe voeding voor haar hondje.
Ik had haar lang niet gezien en vroeg dus of ze nog steeds vlees voerde aan haar hondje.
Ja hoor,zei ze. Seniorenvlees..... :o
Op mijn vraag wat dat dan wel was bleek dat ze tegenwoordig kuipjes en blikjes voert.  :(
Geen vlees meer dus.....jammer!!
Gemak dient de mens, hè. Heel jammer voor het hondje!!
Martine-Tom schreef: Joh dat is aan de orde van de dag. Hier ook, iemand 3 jaar geleden geholpen met haar zieke hond over te zetten, helemaal om was ze. Nu heeft ze een geredde hond uit Spanje ofzo, de vorige is overleden na 2 jaar reserve tijd door het vers (haar woorden) maar dit is een zwerfhond dus die kan veel meer hebben...dus krijgt die Aldi brok  ::)
"dit is een zwerfhond dus die kan veel meer hebben...dus krijgt die Aldi brok" En als ze dit maar vaak genoeg herhaalt, blijft ze erin geloven...
Je eigen leugens geloven is toch knap. ;)
flodder en dwarrel schreef: mijn zwerfhond uit spanje kende juist geen brok en door haar ben ik overgestapt op vers  :D
Onze Spaanse knapperd ;) mag eindelijk de konijntjes zelf opeten in plaats van ze vangen voor die gemene jagers in Spanje.
Gebruikersavatar
Door Sher
#2963655
Hier ook een Spaanse dame die veel liever vers eet, dan brokjes....... als het maar geen vis is.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door