Beste allemaal,
Ook
Groet, Hondenvriend.
Moderator: Lizzy
Martine-Tom schreef: Als je al vlooien in je dekbed hebt zou ik toch met gif aan de gang gaan, valst voor mij niet meer onder "beetje last".Ja ik ga helaas ik spul van dierenarts gebruiken. Vorig jaar een plaag gehad nu weer
inni schreef: Je kan voor in huis ook de "Bolfo fogger" gebruiken.. 't Is gif natuurlijk maar je kan er wel een boel zwervers mee vernietigen. Ik vrees dat het anders niet gaat weg geraken want wat achterblijft bijt, legt eieren, dan larven, dan weer vlooien....... Ee pipetje op de honden is geen optie??Ze zijn nu behandelt
inni schreef: maar je blijft aan de gang: de vlooien bijten, leggen eieren, er komen larven die verpoppen en vlooien worden, die bijten en.......Yep ik ook hoor! Hier nu ook vlooien, 10 op 1 dag gevangen dus teveel voor toeval. Ik ben absoluut niet voor gif maar als ik vlooien in huis heb gaat er toch echt de botlek op leeg. De katten en pippet, de hond niet omdat ie net over een vergiftiging heen is door vlooienpipetten (die krijgt er dus nooit meer 1!) hele huis ingespoten, alles wat gewassen kan worden in de wasmachine gestopt (die staat nu al 48 uur vrijwel onafgebroken te draaien.
Ik kies dan toch voor het groffe geschut......helaas is het gif.