Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2958587
Meneer moet een nieuwe telefoon. Met de oude is hij niet meer te bereiken omdat dat ding alleen nog maar leeg is.
Het mag niet veel kosten, maar hij is wel veeleisend uiteraard  :biggrin2:
Dual-sim, camera, Android, en niet vastlopen bij het eerste de beste programma of spelletje.

Huawei is hier wel eens voorbij gekomen, is dat wat? En vandaag een Phicomm i600 gezien bij de Mediamarkt in Duitsland, 79 eurie maar. Gevoel zegt dat het nooit wat kan zijn, maar is dat zo?

Iemand nog andere tips voor een goedkope smartiefoon met wel veel mogelijkheden?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2958597
Bij duitse amazon hebben ze ook wiko in allerlei prijskategorien (dual sim) Staan vrij goede recensies bij. Heb erover getwijfeld maar heb zelf een huawei waar ik best tevreden over ben. Collega heeft kleinere en goedkopere huawei en is ook tevreden.
Ja gut de fotokwaliteit is natuurlijk niet hetzelfde als van een goed fototoestel, maar zo goed genoeg voor indrukken. Vind ook nog dat ie redelijk met zijn batterij omgaat. (of doe ik dat?)
Phicomm zegt me niks, staat ook op amazon zie ik, mensen zijn beduidend minder lovend hierover. Sommige wel andere niet, moet je wederhelft maar eens doorlezen en bepalen wat hij zelf belangrijk vindt natuurlijk, want ook met recensies is het zo dat anderen iets heel anders belangrijk vinden wat jij niet vind en andersom
Gebruikersavatar
Door Gizmo
#2958599
Nokia Lumia's zijn goede en goedkope smartphones! Maar wel met een Windows 8(.1) besturingssysteem, en dat moet je natuurlijk ook maar net willen (ook omdat Windows nog niet zoveel apps heeft als Android). Verder vind ik Windows op de smartphone echt heel makkelijk, overzichtelijk en snel! Zie ook dat je dual sim wilt, je hebt bijvoorbeeld de Nokia Lumia 630 in een Dual Sim uitvoering.
Door Martine-Tom
#2958713
Ik heb een Huawei en vind het een aanrader! De Y300 heb ik, kostte 100 euro en zeker voor die prijs voldoet hij meer dan aan mijn verwachtingen.
Hij is nog niet vastgelopen, fotos zijn van goede kwaliteit, snel genoeg en het menu is lekker simpel  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2958778
Gizmo schreef: Nokia Lumia's zijn goede en goedkope smartphones! Maar wel met een Windows 8(.1) besturingssysteem, en dat moet je natuurlijk ook maar net willen (ook omdat Windows nog niet zoveel apps heeft als Android). Verder vind ik Windows op de smartphone echt heel makkelijk, overzichtelijk en snel! Zie ook dat je dual sim wilt, je hebt bijvoorbeeld de Nokia Lumia 630 in een Dual Sim uitvoering.
Ik heb alleen vernomen dat ze gaan overstappen op android omdat er te weinig apps zijn....
Door Lil
#2958809
Martine-Tom schreef: Ik heb een Huawei en vind het een aanrader! De Y300 heb ik, kostte 100 euro en zeker voor die prijs voldoet hij meer dan aan mijn verwachtingen.
Hij is nog niet vastgelopen, fotos zijn van goede kwaliteit, snel genoeg en het menu is lekker simpel  :biggrin2:
Ik ben ook heel tevreden. Had geluk en had hem voor 80 euro (simlock vrij).
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2958875
Wolfgang (= Aldi) is een prima telefoon. Praktisch allemaal met dual-sim en voor heel redelijke prijzen.

Durf je het echt aan, dan zou je een Chineesje kunnen overwegen, rechtstreeks uit het verre HongKong of zo. Waar ze in West-Europa gerust € 10,00 (of meer!) verzendkosten durven vragen, kunnen zij het opsturen voor prijzen waar je hier alleen maar van kunt dromen.
Gebruikersavatar
Door Else
#2958951
Mijn vent heeft een (tweedehand) huewei P6 en stiekem ben ik jaloers op zijn mob ondanks dat ik zelf een iphone heb (wel een oudje nl de iphone 4).
Die van hem is veel sneller, dunner en lichter.
Hij heeft hem nu 2 maanden en het bevalt hem prima.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door