Ik had dropbox, maar heb per ongeluk een ander account aangemaakt in blijdschap en 2 verschillende dropboxen communiceren niet met elkaar. Dus nu krijg ik mijn filmpjes niet meer van mijn foon af

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: En je kunt je bestanden ook altijd verplaatsen naar je Google Drive, die kun je op je computer vinden via http://drive.google.nlEr is niets anders dan opladen, roottoegang verkrijgen, een andere firmware installeren, of ander nerdy spul waarvoor ik nog een kabel nodig heb. De rest gaat allemaal via m'n Google-account of binnen m'n wifi-netwerk.
charmed schreef: De eerste video ging ok, maar daarna begint ie te mekkeren niet ondersteund bestand. Ik wordt er een beetje moedeloos van, die andere opties heb ik ook geprobeerd, maar niets werkt. Heb hier zo geen zin inGallerij, video aantikken, delen aantikken, Google Drive selecteren, wachten tot het pijltjeomhoogsymbool uitgeknipperd is en continu wit is, dan op je computer naar de site http://drive.google.com gaan en de video openen. Sowieso voor je hieraan begint je Samsung aan de wifi hangen. Gaat waarschijnlijk sneller en kost je niets van je databundel.Had wat aanvallen gefilmd van prudence, nou krijg ze dus niet van mijn foon af. Bah. Fijn als je hond clusterd en je wilt het laten zien en het lukt gewoon niet
![]()
Zal ook wel de stress zijn rondom de aanvallen, maar pffff
Mini's 3-tal schreef: Gallerij, video aantikken, delen aantikken, Google Drive selecteren, wachten tot het pijltjeomhoogsymbool uitgeknipperd is en continu wit is, dan op je computer naar de site http://drive.google.com gaan en de video openen. Sowieso voor je hieraan begint je Samsung aan de wifi hangen. Gaat waarschijnlijk sneller en kost je niets van je databundel.
K&D schreef: Ik gebruik altijd Airdroid.
Niets te knoeien met kabeltjes en zo. Ideaal. Je hebt alleen wifi en een app QR code lezer nodig. En een pc...![]()
Riek schreef: Heb je geen YouTube kanaal?
Mijn filmpjes load ik up naar YouTube en zet ze privé of niet.
Maar dan zijn ze voor jou ook overal te zien en de link kun je delen.
Heb ook een S4, ben er wel tevreden over.
charmed schreef: Die QR code app moet ik dus dan ook nog even downloaden?Dat is gek, er zit 2Gb werkgeheugen in, naast minimaal 16Gb opslaggeheugen en dat is veel. Sla je je apps en filmpjes wel op in de 16Gb? Met app2sd kun je dat alsnog regelen.
Dat ding begint nu al te mekkeren dat ik te weinig geheugen heber staat nog niets op! Alleen een paar filmpjes van aanvallen
Mini's 3-tal schreef: Dat is gek, er zit 2Gb werkgeheugen in, naast minimaal 16Gb opslaggeheugen en dat is veel. Sla je je apps en filmpjes wel op in de 16Gb? Met app2sd kun je dat alsnog regelen.
charmed schreef: Die QR code app moet ik dus dan ook nog even downloaden?Ja, je moet een QR code scanner hebben. Ik heb de QR Droid. Heb je wel bij de instellingen de opslag naar SD goed ingesteld?
Dat ding begint nu al te mekkeren dat ik te weinig geheugen heber staat nog niets op! Alleen een paar filmpjes van aanvallen