Eerste foto's, net los van de kleefstrip:

Thuis besprenkeld met bloem, tegen de kleefzooi. Dat hielp wel.

Ik hoop zo dat hij nog leeft.....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Ahhhh!
(Ot en Sien vragen of het vogeltje na de bloem ook nog in losgeklopt ei en panko/paneermeel gaat)
nova schreef: och gos, hoop dat hij het redt!
en dan te bedenken dat 'vogel liefhebbers' bepaalde vogels vangen met lijmstokken![]()
![]()
![]()
nova schreef: och gos, hoop dat hij het redt!Dat wil je toch gewoon niet weten he, dat soort dingen
en dan te bedenken dat 'vogel liefhebbers' bepaalde vogels vangen met lijmstokken![]()
![]()
![]()
Angelique schreef: Och ermpie, hoop dat die het overleefd.Ja, zo'n vliegenplakding voor binnen. Ik weet eigenlijk niet hoe het vogeltje er tegen aan is gekomen. Dat zal ik aan Leo vragen als ie belt. Maar het arme germpje zat dus echt helemaal vast
Maar bedoel je met zo'n vliegenplakstrip zo'n ding voor binnen? Kleffen die zo hard aan een vogel![]()
-Annemarie- schreef: Ach, gos.Geen idee. Het kleintje is totaal onherkenbaar na zijn ongeluk en na het 'bloem-bad'. Ik vraag het wel even aan Leo, hij heeft er meer verstand van. Ik whatsapp hem wel evenSterkte voor het arme ding. Wat is het voor vogeltje? Jonge merel?
Zo'n vliegenstrip is smerig plakkerig (en er zitten bijna nooit vliegen op) Heb 'em wel eens in de bijkeuken hangen, maar het doet hier vrij weinig. Behalve heel hard aan je handen plakken als je 'em ophangt of weer weghaalt.
![]()
Lizzy schreef: Ja, zo'n vliegenplakding voor binnen. Ik weet eigenlijk niet hoe het vogeltje er tegen aan is gekomen. Dat zal ik aan Leo vragen als ie belt. Maar het arme germpje zat dus echt helemaal vastIk heb ze ook wel eens hangen en er vliegen hier minstens 5x per jaar vogeltjes naar binnen, dus hoe die ertegenaan is gekomen kan ik wle bedenken. Maar niet gedacht dat ze zo klefferig zouden kunnen zijn dat een vogel erdoor in moeilijkheden kan komen.![]()