Moderator: Lizzy
mirbro schreef: waar koop je de lamsbotten dan ?Bij de meeste islamitische slagers hebben ze allerlei lamsbotten, zoals ribben, nekken, schouderbladen etc. Of als je een verkooppunt van Carnibest of Bibi in de buurt hebt, kan je daar misschien ook botten krijgen.
Angelique schreef: Volgens mij leest ook werkelijk bijna niemand de beginnersdocumentatie voordat ze naar de slager rennen.
Op z'n zachts gezegt....onslim. Zoveel info beschikbaar en er geen ene piet mee doen.
mirbro schreef: waar koop je de lamsbotten dan ?Hoi,
k9 schreef: Hoi,Spareribs zijn toch varkensbotten?
lamsbotten zijn vrij goed, vooraal spareribs, en schoederbladden.... mijn honden hebben wat moeite met het verteren van lamsnekken Soms komt een stuk er weer uit....
Truus schreef: Ook even doormidden zagen om te voorkomen dat het rond de kaak gaat klemmen.In de lengte door midden zagen bedoel je he Truus??
202spots schreef: In de lengte door midden zagen bedoel je he Truus??Ja dat bedoelde ik
Lupa schreef: nee hoor, sparrib is de vorm, dan kun je het bv op de bbq doenAhhh je bent nooit te oud om te leren 8)
je hebt ook lamssparibben en rundersparribben
Truus schreef: Spareribs zijn toch varkensbotten?niet lamsspareribs.... Die zijn lamsribben met heel veeeeeeeel vlees.....