Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jillaroo**
#2948165
Galyi was net een thai ridgeback zonder ridge dus retekaal  ;D Hoe Yeng eruit gaat zien is nog een verrassing maar kaal gaat ze worden alleen weet ik het niet in welke mate.
Door miik
#2951703
Deze vraag komt regelmatig terug, dus ik had de foto's nog in een mapje staan... hier ook byzonder kale hondjes ;)

Joy voor:

Afbeelding

Na:

Afbeelding
Afbeelding

Abby voor:

Afbeelding

Na:

Afbeelding
Afbeelding

Maar het is allemaal weer goed gekomen, ze hebben daarna weer een prachtige vacht terug gekregen !
Gebruikersavatar
Door nova
#2954541
Oohhh , wat ik op die plaatjes zie, komt me helemaal bekend voor.
Nog ff, en dan denkt men dat ik een grote Zwitserse sennenhond heb  :biggrin2:
Door **Jillaroo**
#2962107
Zo ik heb bijna een bruine thai ridgeback in huis. Ze heeft in haar nek twee volledige kale plekken ( die Diva op haar achterhand had ) En ze heeft totaal geen ondervacht meer en haar bovenvacht is ook lekker aan het loslaten. Duimen dat er in okt weer vacht op zit....
Gebruikersavatar
Door nova
#2965189
**Jillaroo** schreef: Zo ik heb bijna een bruine thai ridgeback in huis. Ze heeft in haar nek twee volledige kale plekken ( die Diva op haar achterhand had ) En ze heeft totaal geen ondervacht meer en haar bovenvacht is ook lekker aan het loslaten. Duimen dat er in okt weer vacht op zit....
Diva ziet inmiddels vreselijk uit , de kale plekken zijn weer bedekt, maar ze lijkt nu heel erger op de border collie waarvan het plaatje is geplaatst
Gebruikersavatar
Door nova
#3011078
Inmiddels zit er alweer een grote kale plek op Diva haar achterhand. Aan de ene kant is er een kale plaats met wat korstjes, aan de andere kant is de vacht dun en kort, de plek is kleiner en goed vergelijkbaar met de foto in mijn eerste post.
Met vachtverzorging ben ik deze plekken niet eerder tegen gekomen, dus ik denk dat ze echt nieuw zijn

Afbeelding

inzoomen:

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-Z36K7EEJ.jpg


Afbeelding

is dat normaal ? haar nest is van 14 april, ze is eind augustus loops geweest.

i.v.m. de korstjes heb ik er wat honingzalf op gesmeerd.
Laatst gewijzigd door nova op za 25 okt 2014, 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door