lees al een tijd mee, maar heb nog nooit gepost maar zit nu toch wel met een behoorlijk probleem.
ik heb een leonbergse teef die nu 6 1/2 week drachtig is, mijn honden krijgen half barf en half diepvriesvlees.
dat gaat tot nu toe altijd goed, maar nu het probleem de drachtige teef, is altijd al een moeilijke eter geweest en eet nooit meer dan 800 gram en liefst ook nog niet eens elke dag. zo is ze vanaf pup al geweest verder is ze gezond loopt 2 uur per dag (nu niet meer hoor) en in prima conditie ze is alleen vergeleken met mijn andere honden geen eter.
maar nu wil ze alleen nog maar pens, normaal at ze ook macaroni, groente rijst fruit karnemelk yogurt enz, maar nu wil ze alleen pens, zit er wat door dan weigert ze het kijk in de bak en loopt weg, heb dit nu 4 dagen volgehouden maar ze heeft dus 4 dagen niet gegeten en begon nu zelfs te spugen, vandaag maar pens gegeven en dat ging erin als koek ook pik ze melk, ze kan de ijskast open maken en jat de melk pakken eruit en die drinkt ze op.
nu weet ik dat pens niet goed is om elke dag te geven, maar geen eten is ook niet goed nu, wat kan ik nu doen?
kan ik haar 2 1/2 week alleen pens geven?
en wat rauwe kippenvleugels? als ik dat erin krijg?
ik zit hier heel erg mee, heb dit nog nooit gehad bij mijn teven de meeste eten alles wat los en vast zit behalve deze dus.
maar niks eten en spugen is ook geen optie.
als iemand raad weet of een oplossing graag.
alvast bedankt voor het lezen.
simne