Is het beginnen van een uitlaatdienst opnieuw een nieuwe trend ofzo?
Als particulier heb je eigenlijk gewoon niks meer te zoeken in die paar lullige hondenlosloopgebiedjes

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Annemarie Rijnveld schreef: Nu ik gevallen ben en voorlopig niet kan lopen, ben ik toch wel heeeeeeeeeeeel erg blij dat er hondenuitlaatservices bestaan!!! Ik zou mij anders echt geen raad weten.Er is ook niets mis mee, als ze verstand hebben van wat ze doen en ervoor zorgen dat anderen ook nog kunnen wandelen met hun hond.
Corine1981 schreef: Belachelijk dat je met zoveel honden tegelijk mág lopenGa jij ervan uit dat €9,- per hond schoon in het zakje verdwijnt. Maar normaal gaat er al een vijfde naar de btw, de bus loopt niet op water, is vast ook niet gratis verkregen en de IB wil ook nog een stukje hebben. En een uur wandelen maakt dat je snel 2 uur bezig bent met ophalen/wegbrengen. Dus tenzij jij dik onder het minimum verdient ga je met 2-3 honden per uur niet veel meer verdienen. Kun je beter zwart huizen gaan poetsen, dat leverd veel meer op. Maar dat mag altijd, want daar zijn geen honden bij betrokken.
Hier valt het nog mee, meestal een hond of 6-8 dan heb je het wel gehad, maar dan in keurig ingerichte busjes...
En het is inderdaad leuk geld verdienen natuurlijk. Met drie honden, wat zeg ik, twee tegelijk, verdienen ze al meer per uur dan ik![]()
Pauline schreef: Ik verzorg de facturering voor een uitlaatservice en deels de boekhouding en ik kan je vertellen dat je het niet hoeft te doen als je rijk wilt worden.....Ik zou eerlijk gezegd ook denken dat door de groeiende werkeloosheid er juist minder klanten zijn voor HUS'sen...... Daarom verbaast me die (wild)groei hier ook zo!
Verder merk ik hier niets van een groeiende hoeveelheid HUS-sen, hier zijn er juist 2 gestopt.