Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door petralita
#2924071
Tijdens verhuizing vermist geraakt. Aangezien ze een hekel heeft aan water n niet graag buiten komt kan ik mij eigenlijk niet voorstellen dat ze tijdens de hoosbuien naar buiten is gelopen. Ik hoop gewoon hier ergens in huis rondscharreld.

Naam: Dutchess
Leeftijd: ca.5jaar
Uiterlijk: Zandkleur, slank en klein fretje, ca 750gr.
Overig: Zeer lief fretje.
Vermist sinds: gistermiddag (10-05) nog in handen gehad en eten gegeven. Vanmorgen bij eten gegeven niet gezien, maar als ze slapen laten ze zich altijd zien als ze eten krijgen. Vanavond weer niet gezien met eten geven, hok doorgezocht en niet gevonden. Ze is wel eens eerder uit hok hok aan de wandel gegaan, maar dan reageerde ze wel op roepen en rommelen in huis. Dat gebeurt nu niet.
Laatst gewijzigd door petralita op do 24 nov 2016, 22:22, 2 keer totaal gewijzigd.
#2924136
de deuren hebben steeds opengestaan naar buiten dus tja, maar met die hoosbuien nooit verwacht.
normaal staan ze nooit open en zal ze er ook nooit uit kunnen.

ze hebben een eigen kamer en die krijgen ze straks ook weer.
de sluis die er normaal in zit om dit soort dingen te voorkomen is al verhuisd, alleen hebben we dit weekend niet alles af kunnen krijgen.
er is er een andere provisorische sluis gemaakt, maar duidelijk niet afdoende.....  :-X
#2924157
ben nu al een uur bezig de opvang te achterhalen  :-X
maar het kan eigenlijk niet anders dan dat het haar is.
de chip blijkt niet op mijn naam te staan (dat gaan we vandaag meteen regelen)
dus kwamen ze bij de opvang uit waar de vandaan zijn gekomen. het moet haar gewoon zijn.
ik zit nu te wachten op een telefoontje van de opvang waar ze nu zit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door