Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2920681
Wie helpt er duimen voor beter weer volgende week. Onze enig weekje vakantie dit jaar, even batterij opladen voordat... valt ook helemaal letterlijk in het water. Wat een k weer wordt er voorspelt zeg. baal er echt van :-\
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 07 mei 2014, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door choopy
#2920686
Kaio schreef: Wie helpt er duimen voor beter weer volgende week. Onze enig weekje vakantie dit jaar, even batterij opladen voordat... valt ook helemaal letterlijk in het water. Wat een k weer wordt er voorspelt zeg. baal er echt van :-\
Ik duim zeker met je mee, volgende week ben ik zelf ook een weekje weg met mn meidenwoefs.
En wilde lekker veel gaan wandelen, maar als er zoveel neerslag valt, dan gaat dat niet met Bora :(
Door Lida. S
#2920693
De voorspellingen kloppen nooit, dus het wordt volgende week heel mooi weer!
Door Mowgli
#2920699
Ik ga iedere dag mijn zonnedans opvoeren, zodat jullie stralend mooi weer zullen hebben als jullie op vakantie gaan  :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2920796
Ja aan de ene kant veel slechter kunnen de voorspellingen niet meer worden, dus zo alleen maar beter moet kunnen worden  ::) :P is wel handig anders waai ik weg op TS
Door eelke
#2920845
Nou, voor beren het ideale weer hoor!
Voor je iemand hier beschuldigd, zou ik hun email eens nakijken op weer-aanvragen ;)

Blazer maar mee dan, laarzen, lekker afzien in de regen en daarna binnen in je huisje relaxen. Zit er niet toevallig een haard in?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2920850
eelke schreef: Nou, voor beren het ideale weer hoor!
Voor je iemand hier beschuldigd, zou ik hun email eens nakijken op weer-aanvragen ;)

Blazer maar mee dan, laarzen, lekker afzien in de regen en daarna binnen in je huisje relaxen. Zit er niet toevallig een haard in?
Nee hoor zo harde regen vinden onze beren dus ook echt niet leuk, water op grond is hartstikke leuk, water uit de lucht niet!!!! Maar ik kan ook ziet blazen he als het blijf regenen, den dat binnen blazen niet echt een optie is  :biggrin2:
Nee geen open haard maar dat is niet erg want ik wordt hartstikke misselijk van open haard lucht en warmte. Ik denk meer aan een koffer met extra kleding  ::) ofwel gewoon met een wetsuit op straat gaan lopen  :P
Door eelke
#2920853
Kaio schreef: Nee hoor zo harde regen vinden onze beren dus ook echt niet leuk, water op grond is hartstikke leuk, water uit de lucht niet!!!! Maar ik kan ook ziet blazen he als het blijf regenen, den dat binnen blazen niet echt een optie is  :biggrin2:
Nee geen open haard maar dat is niet erg want ik wordt hartstikke misselijk van open haard lucht en warmte. Ik denk meer aan een koffer met extra kleding  ::) ofwel gewoon met een wetsuit op straat gaan lopen  :P
Haha ja jullie hebben die wetsuits natuurlijk! Ik waterblaas wel eens binnen hoor :P op de zachte stand gaat dat wel, als is het dan vooral fohnen eigenlijk.
Ik hoop dat de voorspellingen mee gaan vallen en dat je tussen de buien door kunt :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door