Verder geen losse kranten op de bodem van de kist, al ligt er wel een laagje kranten onder het tenttapijt wat op de bodem heb liggen voor grip te geven.
En werkelijk, pupsel loopt naar de benchelade om daar haar hoopje te doen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MargaS schreef: De moeite waard om het ook eens te proberen hier. Las ook over een bak met houtkorrels.had ik met m'n vorige nest ook al hoor, toen gebruikte ik een wasmachine lekbak als puppen toilet. Na een dag of 3 hadden alle puppen het door, en was het laagje kranten in de bak 's morgens werkelijk doordrenkt. Tuurlijk gebeuren er ongelukjes, maar het scheelt echt een hele hoop werk
yorokobi schreef: Bij mij waren de puppen 3 weken oud toen ze voor het eerst aan gaven buiten te willen poepen. Echt bizar snel. Nu willen ze ook echt om de 2 uur buiten plassen en poepen maar dus ook snachts, zijn nu 4,5 week oud. Moet zeggen dat een shiba wel een heel zindelijk ras isow, das minder
nova schreef: had ik met m'n vorige nest ook al hoor, toen gebruikte ik een wasmachine lekbak als puppen toilet. Na een dag of 3 hadden alle puppen het door, en was het laagje kranten in de bak 's morgens werkelijk doordrenkt. Tuurlijk gebeuren er ongelukjes, maar het scheelt echt een hele hoop werkHoeveel pups had je de vorige keer? Lijkt me moeilijker met veel pups? Vind (natte) kranten altijd zo'n bende en stinken. Had de vorige keer zo'n rol karton eronder maar was ik ook niet zo tevreden over.![]()
**Jillaroo** schreef: Bij de fokker van de pup van mijn zus hadden ze een lekbak voor de wasmachine gebruikt met daar houtkorrels in. Alle puppen deden het netjes in de bak. Ik wil dat hier nu ook proberen, bij de vorige puppen werd het altijd een bende omdat de kranten voor het deurtje lagen en als ik beneden kwam liepen ze er vrolijk doorheen te stampen....De bak staat/stond hier netjes in een hoek, ver weg van het deurtje
MargaS schreef:Nest met 11 puppen, , ik denk dat het zelfs makkelijker gaat met een groot nest.
Hoeveel pups had je de vorige keer? Lijkt me moeilijker met veel pups? Vind (natte) kranten altijd zo'n bende en stinken. Had de vorige keer zo'n rol karton eronder maar was ik ook niet zo tevreden over.
Nou denk ik erover om bakken met houtkorrels te proberen, maar ben weer bang dat ze dat opvreten. Er komen in ieder geval bakken.
vagebond schreef: Goed plan, die benchlade. Ik zag bij een fokker incontinentiematten liggen. Maar ik durf er niet aan. Die terrorristjes vreten altijd al de kranten aan honderdmiljoen stukjes. Dus als ze aan die matten gaan knagen... Maar die vieze krantenrotzooi ben ik ook wel zat ja.Als het een stalen lade is, hou wel ff rekening met die scherpe randen